• header interior

Povestea Romancuta

Povestea Romancuta

Un business plamadit frumos


Intr-o era guvernata de corporatii, de fonduri de investitii si tehnologie, afacerile cu traditie si principii bine inradacinate sunt putine. Una dintre acestea este Romancuta, cu o poveste despre cum se plamadeste si se coace bine painea romaneasca.

Fondata in anul 1998, compania Romancuta a trecut testul timpului prin elaborarea si perfectionarea proceselor de realizare a produselor de panificatie, patiserie si cofetarie.

In anul 2000 s-a modernizat linia de panificatie si s-a infiintat o linie de patiserie asigurand astfel extinderea sortimentului de produse oferite consumatorilor.

In anul 2011 a fost pus in functiune Complexul de panificatie Romancuta, portofoliul brandului diversificandu-se.


Romancuta ofera o gama larga de produse de panificatie si patiserie, printre care: paine alba si neagra, produse de franzelarie, cozonaci, checuri, cornuri, covrigi, mucenici, pasca si multe alte produse traditionale.


In anul 2022 artizanii de dulce din echipa Romancuta au creat Crepito, un brand despre deserturi fine, realizate cu ingrediente proaspete, naturale: Prajituri, macarons, cupcakes, petit fours, mini rolouri cu diferite creme, minitarte cu fructe, minitorturi, biscuiti royal icing, mousseuri de ciocolata, mousseuri cu fructe, cake pops, mini brownie, acadele sau torturi – toate deserturile Crepito sunt realizate in atelierul propriu.


"Am reusit sa imbinam traditia cu tehnologia moderna, fabricand painea pe o linie tehnologica moderna si automatizata, de la framantare la ambalare, folosind maiaua fermentata si coacerea pe cuptoare cu placi ceramice, tehnologie care ii confera painii aroma traditional romaneasca. Produsele noastre sunt distribuite cu o flota auto proprie, formata din  mijloace de transport specializate, atat in judetul Arges cat si in judetele limitrofe. Detinem 13 magazine proprii de desfacere a produselor. Ingredientele de calitate, tehnologiile moderne pe care le folosim si experienta brutarilor isi spun cuvantul in ceea ce priveste calitatea produselor noastre.
Dan Ambrosie, General Manager Romancuta.


Exigenta, pasiunea si expertiza sunt elementele care dau astazi savoarea unica a produselor ce poarta semnatura brandului.


Fiecare produs este creat cu o atentie deosebita la detalii, astfel incat sa poti simti pasiunea care a fost pusa in fabricarea acestuia. Pentru Romancuta, panificatia, patiseria si cofetaria sunt adevarate arte si fiecare preparat este considerat o capodopera culinara.


Romancuta desfasoara in permanenta activitati de cercetare-dezvoltare, acestea fiind obiective de maxima importanta, care se desfasoaraincorelatie cu cerintele pietei si dinamica  preferintelor consumatorilor.

Respectam Standardele de Calitate Internationale  pentru a oferi consumatorilor produse  de cea mai buna calitate, fabricate pe baza tehnologiei ultramoderne si in conditii de maxima igiena.


Romancuta este un brand national, cu o distributie extinsa pe tot teritoriul Romaniei, produsele ce poarta acest nume gasindu-se in multe puncte de vanzare proprii, hipermarketuri si supermarketuri.


Cele mai importante valori de brand ale Romancuta sunt calitatea, integritatea si inovatia. Calitatea este data, in primul rand, de experienta indelungata a companiei in productie si de expertiza profesionalistilor Romancuta, de caracteristicile exceptionale ale materiei prime folosite si de tehnologia avansata utilizata in procesul de fabricatie.


Romancuta are misiunea  de a va oferi sanatate prin produse de calitate superioara, echilibrate nutritional.


Cu o experienta de peste 25 de ani, Romancuta imbina cu succes traditia cu inovatia, astfel incat sa satisfaca cat mai multe tipologii de gusturi si sa ajunga in inimile a cat mai multor consumatori. Brand-ul se reinventeaza constant prin elemente de noutate care adauga prospetime unui portofoliu deja cuprinzator.

Fabrica Romancuta

Fabrica Romancuta


Fabrica Romancuta a fost infiintata in anul 1998, oferind produse de panificatie traditional romanesti. In anul 2000 linia de panificatie s-amodernizat si s-a infiintat o linie de patiserie, asigurandu-se astfel extinderea sortimentelor de produse oferite consumatorilor.

   

Romancuta imbina traditia cu inovatia, utilizand o linie tehnologica moderna, automatizata, de la framantare la ambalare, folosind maiaua fermentata si coacerea pe cuptoare cu placi ceramice, pastrand astfel aroma painii de casa.